Accesarea şi comandarea serviciilor de pe Site implică respectarea clauzelor prevăzute mai jos (denumite în cele ce urmează „Termeni și condiții”). Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceste clauze întrucât crearea unui Cont, efectuarea unei solicitări de comandă sau plasarea unei Comenzi pe Site echivalează cu acceptarea de catre dvs. a Termenilor și Condițiilor afișate pe Site.

 

DEFINIȚII ȘI TERMENI

1.1. Gamlila Land / Vânzător –  S.C.GAMLILA LAND S.R.L. cu sediul social în Bucuresti, Splaiul Independentei 273,Corp 4,Etaj 2,Birou 85, sector 6, România, având număr de înregistrare în registrul comerțului J40/3176/2010, cod de identificare fiscală 26704301.

 

Cumpărător – orice persoană fizică sau juridică care își face un Cont pe Site și care plasează o Comandă sau efectuează o solicitare de comandă.

 

Site – magazinul online găzduit la adresa web www.happyfloat.ro și care este deținut și administrat de S.C. Gamlila Land S.R.L.  sau de o persoană afiliată Gamlila Land S.R.L..

 

Utilizator – orice persoană care accesează Site-ul.

 

Comandă – mecanismul electronic al Site-ului prin intermediul căruia Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Produse/Servicii  de pe Site și de a achita prețul acestora.

 

Produse/Servicii – orice produs/serviciu afișat pe Site, inclusiv produsele/serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a încheierii Contractului.

 

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parola care permite Cumpărătorului să transmită Comenzi către Vânzător.

 

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, care are ca obiect vânzarea Produselor/Serviciilor comandate de pe Site.

 

Parte – Vânzător sau Cumpărător.

 

Conținutul Site-ului – reprezintă atât informațiile de pe Site care pot fi accesate sau vizualizate prin utilizarea unui echipament electronic ( incluzând, dar nelimitându-se la imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software), cât și conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.

 

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

2.1. Accesul pe Site este permis oricărui Utilizator care posedă sau își creează un Cont pe Site. Pentru a i se permite accesul pe Site, Utilizatorul va trebui să accepte prevederile Termenilor și condițiilor și politica de protecție a datelor cu caracter personal ale Optimus Digital. Fiecare Utilizator poate avea un singur cont, fiind interzisă partajarea unui cont între mai mulți Utilizatori.

 

2.2. Utilizatorul are obligația să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile de acces la Contul de pe Site și să nu permită utilizarea Contului de către terțe părți.

 

2.3. Prin efectuarea unei solicitări de comandă sau prin plasarea unei comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail sau telefon) utilizată de Vânzător pentru derularea operațiunilor aferente Contractului.

 

2.4. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și complete atât pentru înregistrarea Contului pe Site, cât și pentru comandarea produselor/serviciilor. De asemenea, Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele menționate în Cont în cazul în care intervin orice modificări.

 

2.5. Gamlila Land poate anula/refuza o comandă sau o solicitare de comandă, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără a exista obligații între Părți și fără ca o Parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:

 

-Eșuarea / invalidarea tranzacției online;

 

-Indisponibilitatea produselor/serviciilor;

 

-Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului/a tranzacției;

 

-Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Cumpărător;

 

-Activitatea Cumpărătorului produce daune Site-ului, societatii Gamlila Land  și/sau partenerilor săi;

 

 

-In cazul apariției unor probleme de natură tehnica precum erori de software sau hardware;

 

-Precum și în orice alte situații când Cumpărătorul folosește serviciile oferite de Site într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma sau păgubi Gamlila Land ori într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe.

 

2.6. Cumpărătorul este conștient de faptul că Site-ul nu poate fi disponibil în mod continuu, în special pe parcursul întreținerii hardware-ului și software-ului furnizorului Site-ului. În acest sens, Cumpărătorul nu poate emite niciun fel de pretenții cu privire la funcționalitatea Site-ului.

 

2.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor/serviciilor comercializate pe Site (imagini sau orice alte prezentări grafice) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Astfel, designul, dimensiunile, culorile sau formele produselor/serviciilor pot să difere în realitate față de imaginile de prezentare afișate pe site.

 

2.8. În cazul organizării unor promoții cu privire la anumite produse/servicii, Cumpărătorul trebuie să aibă în vedere faptul că acestea vor fi valabile doar în limita stocului disponibil și numai pentru o perioadă limitată de timp care va fi afișată pe Site și/sau în conformitate cu regulamentul de desfășurare al respectivei promoții.

 

2.9. În vederea executării operațiunilor ce țin de onorarea comenzii, Vânzătorul va putea contracta o terță parte, însă va rămâne în continuare responsabil față de Cumpărător pentru executarea obligațiilor aferente Contractului.

 

2.10. În cazul plaților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

 

2.11. Termenii și condițiile și politica de protecție a datelor cu caracter personal de pe Site, precum și orice alte informații puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor face parte integrantă din Contract. Dispozițiile referitoare la drepturile și obligațiile Consumatorului vor fi aplicabile doar acestora.

 

COMANDA PRODUSELOR/SERVICIILOR

3.1. Site-ul conține o listă de produse/servicii oferite spre vânzare, inclusiv prețurile fiecărui produs/serviciu individual. Cumpărătorul poate efectua solicitari de comenzi sau plasa comenzi pe Site, prin adăugarea produselor/serviciilor dorite în coșul de cumpărături și prin trimiterea formularului de efectuare a solicitării de comandă.

 

3.2. Odată adăugate în coșul de cumpărături, produsele/serviciile sunt disponibile spre achiziție numai în măsura în care există disponibilitatea furnizarii acestora. Astfel, ofertele de produse/servicii promovate pe Site nu sunt obligatorii, iar Vânzătorul nu este obligat să încheie Contractul în cazul în care produsele/serviciile nu mai sunt disponibile.

 

3.3. De asemenea, adăugarea unui produs/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi și nici rezervarea automată a produsului/serviciului aflat în coș.

 

3.4. Înainte de plasarea comenzii sau efectuării unei solicitări de comandă, Cumpărătorului are posibilitatea de a modifica și verifica produsele/serviciile din coșul de cumpărături.

 

3.5. Pentru a putea plasa comenzi sau efectua solicitări de comenzi pe Site, Cumpărătorul trebuie să furnizeze Vânzătorului informațiile necesare în vederea furnizarii produselor/serviciilor și facturării. Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate sunt complete, reale și corecte. În caz contrar, Vânzătorul nu va putea fi tras la răspundere pentru neexecutarea obligațiilor sale aferente Contractului (inclusiv, dar fără a se limita la neîndeplinirea/îndeplinirea necorespunzătoare a obligației de predare a produselor) ca urmare a introducerii de către Cumpărător a unor date eronate.

 

3.6. În urma transmiterii solicitării de comandă pe Site, această solicitare este preluată de către un operator și după efectuarea verificărilor, operatorul poate plasa comanda în baza acestei solicitări. Cumpărătorul va primi pe adresa de e-mail o confirmare a acceptării comenzii de către Vânzător. Momentul primirii acestui e-mail (de acceptare a comenzii) de către Cumpărător din partea Vânzătorului reprezintă momentul încheierii Contractului între Vânzător și Cumpărător.

 

3.7. De asemenea, prin plasarea comenzii pe Site, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul să îl poată contacta, utilizând datele de contact furnizate de Cumpărător (e-mail sau telefon), în orice situație necesară în legătură cu executarea Contractului.

 

3.8. În cazul în care un produs/serviciu comandat  nu poate fi furnizat de Vânzător, acesta din urmă va informa Cumpărătorul pe adresa de e-mail, sau telefonic, cu privire la lipsa stocului/imposibilitatea de furnizare. În situația în care Cumpărătorul a achitat anterior prețul produsului/serviciului comandat care nu poate fi livrat, Vânzătorul va avea obligația de a returna prețul respectiv în contul indicat de Cumpărător în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice.

 

3.9. Vânzătorul poate anula solicitarea de comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, în cazul în care datele furnizate de Cumpărător sunt incomplete/incorecte sau dacă sunt constatate alte probleme cu privire la solicitarea de comandă.

 

PREȚ ȘI FACTURARE

4.1. Toate prețurile aferente produselor comercializate pe Site sunt exprimate  în lei (RON).

 

4.2. Prețul final plătit de Cumpărător este format din suma  prețurilor produselor/serviciilor comandate.

 

4.3. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată vor fi specificate în formularul solicitării de comandă.

 

4.4. Facturarea produselor,serviciilor comandate de pe Site se va face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat plasării comenzii. Gamlila Land nu va răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru facturare sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli din cauza informațiilor furnizate incorect de către Cumpărător.

 

4.5. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta comenzii odată cu furnizarea produselor/serviciilor comandate.

 

MODALITĂȚI DE PLATĂ

5.1. Achitarea contravalorii comenzii finale se poate efectua în următoarele modalități:

 

-fie prin transfer bancar

-fie prin transfer bancar, prin intermediul procesatorului de plăți.

 

FURNIZAREA PRODUSELOR/SERVICIILOR

Condiții de furnizare:

6.1. Furnizarea se va considera a fi îndeplinită de către Vânzător la momentul receptionarii  integrale de catre Cumparator a produselor/serviciilor care au facut obiectul comenzii plasate catre Vanzator

 

6.2. Odată încheiat Contractul, Cumpărătorul are obligația de a se prezenta ,in baza unei programari prealabile efectuate telefonic sau pe e-mail,la punctul de lucru al Vanzatorului situat la adresa Str.Intrarea Popa Nan nr.5,Et1,Ap.2,Sector 2,Bucuresti,pentru a i se furniza produsele/serviciile comandate. În cazul în care Cumpărătorul nu se prezinta in termen de 3 luni de la data semnarii Contractului, Vânzătorul va avea dreptul de a anula Contractul.Daca in termen de 3 luni de la semnarea contractului Cumparatorul nu s-a prezentat pentru ai fi furnizat(e) produsul/produsele sau serviciul/serviciile comandate Gamlila Land isi rezerva dreptul de a NU returna suma incasata pentru respectivul /respectivele produs/produse sau serviciu/servicii

 

POLITICA DE RETURNARE (DREPTUL DE RETRAGERE ÎN 14 ZILE)

7.1. Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță („OUG nr. 34/2014”), Consumatorul are dreptul de a se retrage din Contract,  în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv .

 

7.2. Pentru claritate, dreptul de retragere în 14 zile al Consumatorului nu se aplică decât în cazul în care contractul se încheie prin plasarea unei comenzi pe Site, nu și în situația în care Consumatorul comandă produse/servicii direct de la punctul de lucru al Gamlila Land situat pe Str.Intrarea Popa Nan nr.5,Et.1,Ap.2,Sector 2 Bucuresti.

 

7.3. Termenul de 14 zile pe durata căruia Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere curge din ziua în care Consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor/serviciilor care fac obiectul Contractului.

 

7.4. În cazul în care Consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta trebuie să informeze Gamlila Land cu privire la decizia de retragere, utilizând fie formularului de retur care îi va fi transmis după ce acesta îsi exprima dorința de a se retrage din contract, fie orice altă declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin curier sau e-mail.

 

 

7.5. În vederea restituirii prin numerar a prețului produselor/serviciilor returnate, Consumatorul va avea obligația de a completa chitanța de restituire cu datele sale personale. Astfel, chitanța de restituire va reprezenta dovada restituirii prețului către Consumator, iar în cazul în care acesta va refuza să completeze chitanța, Gamlila Land va avea dreptul de a suspenda efectuarea restituirii prețului.

 

7.6. Gamlila Land își rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate Consumatorului cu valoarea care rezulta din suma valorilor produselor/serviciilor deja consumate de catre Consumator pana la data anuntarii deciziei de retragere din Contract.

 

7.7. Suma va fi rambursată de Gamlila Land în termen de maxim 20 (douăzeci) zile calendaristice de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere.

 

7.8. Suma achitată de Consumator va fi returnată prin transfer bancar în contul indicat de acesta în formularul de retur sau, în lipsa furnizării contului bancar de către Consumator, prin numerar, la punctul de lucru din București, Str.Intrarea Popa Nan nr.5, Ap.2,Etaj 1, Sector 2, în interiorul programului de lucru in baza unei programari telefonice .

 

GARANTII

8.1. Garanția legală de conformitate reprezintă obligația legală a Vânzătorului față de Consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de Consumator,  de înlocuire a produsului/serviciului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

 

8.2. Vânzătorul va avea obligația de a furniza doar produse/servicii care sunt în conformitate cu Contractul. Se consideră că sunt produsele/serviciile sunt în conformitate cu Contractul atunci când:

 

-Corespund descrierii făcute de Vânzător;

-Corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut Vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea Contractului;

-Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele/serviciile de acelaşi tip;

8.3. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă, în momentul încheierii Contractului, Consumatorul a cunoscut sau putea, în mod rezonabil, să cunoască lipsa de conformitate.

 

8.4. În cazul lipsei conformităţii, Consumatorul poate cere Vânzătorului, în primul rând înlocuirea Produsului/Serviciului și numai ulterior reducerea corespunzătoare a preţului ori rezoluţiunea Contractului.

 

8.5. De asemenea, Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea Contractului, dacă lipsa conformității produsului/serviciului este minoră. În acest caz, Consumatorul va putea solicita doar o reducere corespunzătoare a preţului achitat. Gradul lipsei de conformitate a produsului/serviciului va fi evaluat de staff-ul  Gamlila Land SRL, de la caz la caz.

 

TRANSFERUL PROPRIETAȚII BUNURILOR

9.1. Proprietatea asupra produselor/serviciilor va fi transferată  către Cumpărător, după efectuarea plății din partea acestuia conform modalităților de plată prevăzute în Termenii și condițiile Gamlila Land.

 

FORȚA MAJORĂ

10.1. Niciuna dintre Părţi nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător, total sau parţial, a oricărei obligaţii care îi revine în baza Contractului, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de un eveniment de forţa majoră, astfel cum este definit în lege. Cu toate acestea, fiecare Parte are obligația să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor forței majore.

 

10.2. Dacă în termen de 15 zile calendaristice de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, atât Vânzătorul, cât și Cumpărătorul, au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreunul să pretindă daune-interese.

 

POLITICA DE PROTECȚIE DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1. În vederea asigurării preluării și onorării comenzilor privind produsele comercializate pe Site, Gamlila Land prelucrează datele dvs. cu caracter personal. Pentru a afla mai multe informații cu privire la datele personale pe care le prelucrăm și felul cum le colectăm, care este scopul prelucrării datelor, care sunt destinatarii datelor, ce drepturi aveți în calitate de persoană vizată, precum și orice alte informații legate de prelucrarea datelor de către Gamlila Land, vă rugăm să citiți Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal disponibilă pe pagina https://www.happyfloat.ro/ro/content/politica-de-protectie-a-datelor-cu-caracter-personal.

 

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

12.1. Întreg Conținutul Site-ului, astfel cum este definit în preambul, este proprietatea exclusivă a Gamlila Land și intra sub incidența legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) și a legilor privind proprietatea intelectuală și industrială.

 

12.2. Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel intenționat de Gamlila Land, includerea oricărui conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Gamlila Land asupra Conținutului Site-ului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul expres al Gamlila Land. Folosirea fără acordul Gamlila Land a oricăror elemente ale Conținutului Site-ului se pedepsește conform prevederilor legale în vigoare.

 

12.3. Orice sesizare cu privire la încălcarea drepturilor de autor poate fi trimisă la adresa de e-mail office@happyfloat.ro.

 

FRAUDĂ

13.1. Gamlila Land nu solicită Cumpărătorilor sau Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail, telefon etc.) informații referitoare la date confidențiale, cum ar fi datele privind conturile bancare sau parole personale. Cumpărătorul/Utilizatorul își asuma întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

 

13.2. Gamlila Land nu va răspunde în situația în care Cumpărătorul/Utilizatorul ar fi/este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că reprezintă Gamlila Land.

 

13.3. Cumpărătorul/Utilizatorul are obligația de a informa Gamlila Land asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact prezentate pe Site.

 

LITIGII

14.1. Prin folosirea, vizitarea și vizualizarea Site-ului sau al oricărui conținut trimis de către Gamlila Land  Cumpărătorului/Utilizatorului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), Cumpărătorul/Utilizatorul declară că este de acord cu prevederile Termenilor și condițiilor.

 

14.2. Orice dispută cu referire la Termenii și condițiile și politica de protecție a datelor cu caracter personal ale Gamlila Land sau cu privire la executarea Contractului care ar putea sa apară între Cumpărător/Utilizator și Gamlila Land se va rezolva pe cale amiabilă. Daca aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă, conform prevederilor legale aplicabile.

 

14.3. În ceea ce privește litigiile dintre Gamlila Land SRL și Consumator, acestea vor putea fi soluționate și prin platforma de soluționare online a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.

 

MODIFICĂRI PRIVIND TERMENII ȘI CONDIȚIILE

15.1. Vânzătorul poate să actualizeze și să modifice periodic Termenii și condițiile. În orice caz, fiecare comandă va fi supusă Termenilor și condițiilor în vigoare la data plasării acesteia. Așadar, vă recomandăm ca, prealabil plasării unei comenzi, să vă asigurați că sunteți informat/ă cu privire la ultima variantă a Termenilor și condițiilor ale Gamlila Land S.R.L.

 

INFORMAȚII DE CONTACT

16.1. Pentru reclamații sau orice informații, ne puteți contacta la adresa de e-mail office@happyfloat.ro sau prin poștă scrisă la sediul Gamlila Land , la următoarea adresă   Bucuresti, Splaiul Independentei 273,Corp 4,Etaj 2,Birou 85, sector 6, România , în atenția domnului Catalin Palade. Vom procesa cererea dvs. și vom răspunde în cel mai scurt timp, în funcție de complexitatea și numărul cererilor adresate.